My first european journey

24 juli 2018 - Vlissingen, Nederland

Lieve volgers,

Het is bijna zover! Mijn allereerste reis😍 de voorbereiding is al een reis opzich, zeker als je dit nog nooit eerder gedaan hebt. De tas is bijna net zo groot als ikzelf maar dat maakt niet uit! Ik ben een stresskip eerste klas en het liefst heb ik de controle over alles. Dit ga ik helemaal los moeten laten om echt te kunnen genieten... en dat kan ik! Ik ga mezelf zeker tegenkomen maar ik weet ook zeker dat ik juist van de hele kleine dingen kan genieten.  Ik ben niet zo van de verhalen schrijven maar ik ga mijn best doen om regelmatig mijn avonturen te delen! Mijn tas is er al 3 weken klaar voor... maar ik? Ja ik ben er ook klaar voor! Laat het avontuur maar beginnen💪

1. Joyce:
    Wauw Amber wat stoer 💪🏻 Veel plezier meis!! X Joyce
  2. Liesbeth:
    24 juli 2018
    Vind het echt mega stoer dat je het avontuur aandurft ik zou het niet kunnen. Heel veel reisplezier en ik ga je zeker volgen.
  3. Claudia:
    Ik ga je zeker volgen. Geniet en veel plezier. Liefs Claudia
  4. Amber:
    Dank jullie wel!!!
  5. NELE MAENE:
    24 juli 2018
    Wij volgen je. Ziet er mooie trip uit!
  6. Hannie:
    25 juli 2018
    Wat een stoere onderneming!
    Super!
    Ga lekker genieten,van allerlei verschillende mensen en plaatsen en van alles wat je ziet en andere gewoonten!
    Heel veel plezier vooral!
    Groetjes Hannie v Zuidland x
  7. Katja:
    25 juli 2018
    Spannend. Zou zo met je mee gaan.
    En super mooie reis wens ik je. En heel veel mooie herinneringen voor later. Denk dat je pas later alles kunt verwerken met zoveel indrukken en mooie landschappen en mensen. Succes.
  8. Lia:
    25 juli 2018
    Super cool en stoer van je! Ik ga genieten van je verhalen!
    Veel plezier! Xx
  9. Ronald Scheijbeler:
    25 juli 2018
    Veel plezier en goede reis pas goed op groetjes zal het volgen.
  10. Sofie:
    26 juli 2018
    Vind echt super stoer van jou. Ga lekker genieten. Ga je zeker volgen.
    Fijne vakantie en goeie reis