Low budget

27 juli 2018 - Vlissingen, Nederland

Hoi lieve volgers,

Sommige vragen zich misschien af..wat kost dat nou zo'n relatief grote reis. Nou je kan het zo duur maken als je zelf wilt! Mijn doel is om zo min mogelijk geld uit te geven en zo goedkoop mogelijk slaapplekjes te vinden. Dit ga ik voornamelijk doen door gewoon in het wild te kamperen. Dat is tenslotte gratis en verder ga ik couchsurfen (wereldwijde app waarbij mensen ! Gratis! Een bank of kamer aanbieden en hostels zoeken waar je soms met wel 16 man op een slaapzaal ligt...maar dat is echt het walhalla voor backpackers zoals ik en je ontmoet ook veel mensen op die manier! Verder moet ik natuurlijk ook elke dag aan eten komen. Hoe ik dat ga invullen weet ik nog niet precies maar ik zal veel langs supermarkten gaan en op houdbare producten teren. Ik maak veel gebruik van het openbaar vervoer en om een voorbeeld te geven : voor 20 euro ben ik van Amsterdam naar Berlijn! Ik zit dan wel 8 uur in de bus... maar zelfs dat is een avontuur voor mij! Je hoeft niet veel geld te hebben om de wereld te zien, zeker als je er een beetje creatief mee omgaat😊

Nog 2 nachtjes in mn eigen bed en de zenuwen slaan behoorlijk toe maar ik weet zeker dat het goed gaat komen!

Groetjes Amber

1. Annelies:
    29 juli 2018
    Heel veel succes en plezier.
  2. Eline van Wouwe:
    29 juli 2018
    Heel veel plezier, geniet van je avontuurlijke reis.
  3. Pascal:
    30 juli 2018